tirsdag 27. april 2010

Dylan McKay, hvor ble det av deg'a?

Beverly Hills 90210.
Hør for deg introlåta.
Hør saksofonen. Den rå saksofonen.

Så ser du for deg lyse, slitte Levi's 501.
Ei fargerik skjorte stappa godt nedi.
Steves krøllete mullet.

Mm, da snakker vi snakker 90-tallet da!

Jeg har blitt hekta. Inni dvd-spilleren min ligger det nå om dagen ei skive med kremen av 90-tallets TV-serier på. Vi snakker serien som jeg løp hjem fra skolen for å få med meg. Jeg minnes sofa, brødskive, et glass melk og Beverly Hills 90210.

Det som er ganske festlig er jo at dette begynner å bli noen få år siden nå, og folk har sånn smått forandra seg. Dylan var jo så forbanna heit. Og nå ser jeg jo faktisk at Brandon var det også, men han var jeg da faktisk ikke forelska i som 12-åring. Det kom først nå, det. I en alder av 25 år. Hi, my name is Magnhild, and I love Brandon Walsh.

Men ja, folk har forandra seg. Det er vanvittig gøy å google skuespillerne for å finne ut om.. Har de forfalt, eller er de fortsatt good looking? Er det noen som har blitt penere? Donna Horseface for eksempel?

Vel, her er vurderinga MI:



Dylan McKay.. Sukk! James Dean som ung, men som voksen kar? Tjæ.. Du har tapt deg, sårri ass!







David. Haha, han var skikkelig Snow! Spilte keyboard, rappa og dansa. 90-tallet på sitt ypperste. Hvitmanns-rap. Men hey, David har økt et par hakk - men mistenker jeg litt plastisk kirurgi mon tro?







Brandon! Søte Brandon. Den snille og pliktoppfyllende gutten som alltid ordna opp. "Hei mamma og pappa, jeg har med en kompis hjem til Thanksgiving. Han er hjemløs, syntes så synd på'n". Og så ordna det seg alltid, han fiksa biffen. Omtenksom da vett. Men jeg synes du har blitt litt styggere jeg altså! Foretrekker den litt unge utgaven av Elvis Presley fra tidlig 90-tall, takk.
Se så glætt'a!






Brenda, det var jo bråkebøtta! Men stakkar'a, Dylan var jo utro MOT Brenda MED bestevenninna Kelly mens Brenda var i Paris sommeren før 3. året på highschool. Makan. Respektløst ass! Men hu var søt da. Forsåvidt ikke så stygg nå heller. 50-50.







Donna Martin. Prektige Donna. Skulle ikke ha sex med David nei, stakkars frustrerte gutt. Karakteristisk med Donna? Laaaangt tryne. Generelt litt mindre pen enn resten av gjengen. Datter av produsent? Ja-a. De spakla henne vel så mye de overhodet klarte.
MEN, har Donna Martin blitt noe penere med åra?
Eh, nehehehehei! UFLAKS.






Her har du liksom hora da. Hora som etter et par sesonger fant ut at det var på tide å skifte image. Så rota hu rundt med typen til bestevenninna. Det skal forsåvidt sies at det ligger an til at Dylan er seriens aller største hore. Men med han blir det liksom bare litt sexy. Sorry macs, sånn er livet! Men Kelly er finere nå altså. Operert litt vettu, da blir trynet snacks! Men søt, da. Det skal du ha, Kelly Taylor. Og så med en alkoholiker til mor, og David som stebror da.




For en smekker gjeng. Eg elskar dykk.
Snakkes over en brus og en burger på Peach Pit!

3 kommentarer:

Anonym sa...

DU trenger å se på spin-off serien 90210. De gamle beverly hills-folka dukker opp! yay!

SH

sarah sa...

Ja, henge mæ på SH der..det går på FEM :)

Malin sa...

åååh, godt å lese dette innlegget. Jeg har sesong 7 i spillern akkurat nå. Jeg ser også på spin-offserien, men den kan ikke måle seg med den orginale. Var også utrolig forelska i Dylan, og når jeg ser serien igjen nå skulle jeg så inderlig ønske han fortsatt var ung og heit.