mandag 21. mars 2011

Ris i magen, hele dagen.

Eventuelt "ris i magan, aill dagan!".

I dag shoppa vi konsertbilletter!
Jeg har nå hele TO billetter liggende, de ligger der å godgjør seg mens de skinner for seg selv.
Og oss som er til stede?
Én stk The National, samt én stk Datarock.
Nå skal vi kose vårs, gutter og jenter.

Sånn helt ut av det blå dukka det opp en sushirestaurant på hjørnet ved billettkontoret. Dét var rare greier det, veldig rare greier! Vi følte at det var vår plikt å spise der, i og med at det var 20% på all sushi akkurat da. Snakk om rare greier.

Akkurat nå, just nu, in this moment føles det som om jeg har konsumert sushi 7 dager i strekk. Det er nesten sant. Det har dukket opp maki, sashimi, nigiri og gudene vet hva både til frokost, lunsj og middag de seneste dagene. Jeg tror magen svumler litt opp av for mye ris, man kan risikere å bli seende en smule på tjukka ut. Men jeg mener det er verdt det.

Min største frykt er å spise meg lei på sushi.

Når jeg tenker meg om har jeg ikke spist meg lei på taco enda, så da bør sushien være trygg enn så lenge.

How do you take your fish, hæ?


Jeg befinner meg i Buenos Aires, biffens vogge - og så trøkker jeg ned mer ris en blodig kjøtt. Neste uke er det mye mulig at jeg tester hvorvidt man blir seende gravid ut hvis man spiser en halvkilos biff hver dag i 7 dager. Fortsettelse kan muligens følge!


Eller slik, kanskje?


Sushi til folket!
Hasta luego.

Ingen kommentarer: